Afbeelding

Geen kaas van gegeten

Gesponsord Een eigen kijk op

Het is soms moeilijk om toe te geven, maar voor sommige zaken kun je beter een specialist inschakelen. Natuurlijk, je komt zelf vaak een heel eind. Maar de vraag is: komt het eindproduct dan ook daadwerkelijk goed uit de verf?

Neem belettering, aan de gevel van je (bedrijfs)pand, op je ramen of op je (bedrijfs)auto. Het is een levensgroot visitekaartje. Heb je een winkel, dan lokt belettering jouw klanten naar binnen. Een bestickerde bedrijfsauto is gratis, rijdende reclame. Het is eigenlijk zonde om het te laten. En het lijkt simpel, toch?

Mis! Het maken van goede raambelettering is een specialistisch werkje. Het moet ontzettend secuur gebeuren en er komt veel meer bij kijken dan je op het eerste gezicht verwacht. Er zijn bijvoorbeeld veel verschillende opties: lichtdoorlatend, ondoorzichtig of zandstraalfolie. Soms wil je dat er niet naar binnen kan worden gekeken, maar wel naar buiten. De keuze hangt van veel factoren af, en ook het ontwerp heeft invloed op die keuze. Heb je er trouwens over nagedacht of de kleuren van jouw huisstijl in de betreffende folie nog wel goed tot hun recht komen?

Bij Graficelly denken we graag met je mee wanneer je belettering op je pand of op je auto wilt. Ben je benieuwd hoe zoiets eruit kan zien? Neem een kijkje bij ’t Kaashuys in Reeuwijk. Onlangs aangebracht en de belettering op de winkelruit en op de auto heeft al vele positieve reacties opgeleverd. Van design hebben wij wel kaas gegeten!

Mitch Huisman
Graficelly

Advertentie

Categorieën