Foto:
Bedrijfsberichten

30 jaar Buro N11: ‘What a ride!’

  Zakelijk

BODEGRAVEN – Als eenpitter met een intense liefde voor auto’s, journalistiek en mensen begint Henri Stolwijk in 1991 zijn eigen bedrijf. Wat hij toen niet wist: die stap legt de kiem voor Buro N11, het inmiddels internationaal werkende bureau voor creatieve content en marketing, waar toonaangevende merken als DAF, Toyota, BMW, Jumbo en TOTAL de deur platlopen. Op 1 april viert Buro N11 zijn 30ste verjaardag. Een ding is duidelijk: ook corona zet geen rem op de groei en al helemaal niet op de ambities.

Buro N11 is nu een van de grotere marketing- en communicatiebureaus in Nederland. Het bedrijf is gehuisvest in het bedrijfspand met de ‘gele kozijnen’ aan de Goudseweg 181 in Bodegraven, dat ook vanaf de N11 zeer herkenbaar is. Sinds september 2019 staat Erik Hardick als nieuwe directeur-eigenaar aan de leiding van een team van creatieve content- en marketingspecialisten.

Oprichter Henri Stolwijk kijkt met groot genoegen terug op een bedrijf dat onder zijn leiding is uitgebouwd. “Succes en groei zijn het resultaat van keihard werken en boven op de bal zitten. Kansen zien en benutten in de steeds veranderende wereld. Van gedrukte media naar online marketing zijn eenvoudige woorden, maar in de afgelopen dertig jaar zijn de media volledig veranderd, elk jaar weer. Daarop hebben we dankzij een geweldige groep medewerkers steeds op het juiste moment kunnen inspelen.”

‘What a ride!’”30 jaar: What a ride!”, is de eerste reactie van Erik Hardick. “Buro N11 is groot geworden door oog voor vernieuwing, maar ook voor groot en klein werk. Niet alleen het opzetten en bedenken van grote campagnes, maar ook het handen- en voetenwerk van vele persberichten, onderhoud van teksten op websites, het maken van websites is even belangrijk. Dat soort producties doen wij nog steeds en op afroep.”

Een van grootste (auto)nieuwsplatforms in eigen beheer
De werkzaamheden zijn uiterst divers. Tekstproducties en ook vertaalwerk gaan hand in hand met het ontwerpen en bouwen van websites en complete webshops. SEO, SEA, influencer marketing, UX-ontwerp, Google Analytics en E-mailmarketing zijn dagelijks business. Beheer van social media voor klanten, verzenden van persberichten en monitoring van bereik behoren tot de vaste diensten en dat 24/7. Met het drieluik AutoRAI.nl, ZERauto.nl en MotorRAI.nl heeft Buro N11 een van de grootste (auto)nieuwsplatforms van Nederland in eigen beheer.

‘Grote ontwikkelingen op vlak van online media’

Hardick: “De grote ontwikkelingen op het vlak van online media zijn in volle gang en corona is daarin geen remmende factor, integendeel. We zien het werk daar toenemen. Wij hebben de ervaring, kennis en tools in huis om de productie van content af te stemmen op belangstelling en zoekgedrag van internet- en socialmediagebruikers. We meten en monitoren dat, zodat wij kunnen zien waar belangstellenden op ‘aanslaan’. Dat zijn interessante ontwikkelingen waar wij met enorm getalenteerde collega’s in onze mediaproducties en in onze communicatiestrategieën continu op focussen.”

Genomineerd voor Ondernemersprijs De Sterkste Schakel
Door het succes en de groei is Buro N11 in het vizier gekomen van de jury van de Sterkste Schakel. Het is een van de genomineerden voor deze ondernemersprijs voor de regio Rijnland. Op 16 april 2021 wordt de winnaar bekend gemaakt. Een week voor de finale gaan de stembussen online open voor de Publieksprijs van de Sterkste Schakel. “Een prijs in ons jubileumjaar, wat zou dat mooi zijn”, besluit Hardick.

Meer weten: www.n11.nl

Meer berichten